Hazom [silindi] 6 yıldır Karaca kullanıyorum şimdi değiştirsem değiştirilir ama madame coco ya bir şey olmadı pikesi de güzel çıktı. Ben değiştirirsem yataş alacağım
merkursavascisi_06 [silindi] ahah aynen😂 ama yıllar oldu artık ordakiler de eskisi gibi olmayabilir. Çok eskiden BİMden bi takım almıştı annem bana e illaki rengi attı ama kumaşı hala sağlam. Artık bime falan da iyi nevresim gelmiyo
momofdragon [silindi] sarev erkek giyim markası sarar ın ev/tekstil ürünlerinin adı. ceyizlik bornozlarım, havlularım ve 2-3nevresim takımım var. 11yıllık evliyim hala taş gibiler 😍 bir tık pahalı ama böyle şeyler de cok kullanılıyor değiyor yani parasına
[silindi] [silindi] ben karacadan aldım birkaç ayda tezek gibi oldu. Annemin memlekette yorganciya diktirdiği nevresimler daha ilk günkü gibi duruyor. 😂
[silindi] [silindi] tezek gibi mi hahaha 😂😂 of bu diktirme işini çocukla hiç gözüm kesmiyor ama bir tane de olsa yapıcam galiba
[silindi] [silindi] benim bundan sonra nevresim almaya niyetim yok diktircem iyi bir Yorgancı bulursam 😂
OLaaBalito_ [silindi] Özdilek kaynanam hepsini diktirmişti inanın yeni gibiler hala 2 günde bir yıkarım 😉
metemom_ Aysunnkaya belki de benim seçimim yanlıştı bilmiyorum kalitelisi var mı ama solunca kullanasım gelememisti
surprizbebe [silindi] madam coco. 9 yıl olmuş alalı baktım geçen. Yeter dedim artık atayım. Nevresim de kenarından cırt diye yırtıldı😂 daha ne kadar kullanayım. Bi de 60 da yıkarım kurutma makinem var haliyle o da yıpratıyor ama taş gibiymiş