momas [silindi] çeyiz zamanı hepsini lcw homedan almıştım. Ama eskidi tabi 5 yıl olacak. Aslında iyiler memnunum ama desenleri artık hoşuma gitmiyor eğer yenilersem taç alırım annem abartmıyorum 15 yıldır aynılarını kullanıyoruz hepsi yeni gibi
[silindi] momas ay bu annelerin asla sıkılmaması 🙈 ya ben bi de şöyle düşünüyorum son yıllarda her şey kalitesizleştirildi bilerek, hemen eskisin yenisini alalım diye. 15-20 sene önce alınan her şey taş gibi senelerce kullanılıyor
momas [silindi] kesinlikle hepsi tok gıcır gıcır ama benimkiler sündük gibi böyle elek olmuş gibi yeni sersem bile hoş durmuyor. Herşeyin kalitesi düştü gıdada bile öyle eski tatlar yok😣
merkursavascisi_06 [silindi] ahah aynen😂 ama yıllar oldu artık ordakiler de eskisi gibi olmayabilir. Çok eskiden BİMden bi takım almıştı annem bana e illaki rengi attı ama kumaşı hala sağlam. Artık bime falan da iyi nevresim gelmiyo
[silindi] momas sanırım tokluk olayında iplik sayısı fark ediyormuş en çok iplik sayılı dünden beri baktıklarımda zara home gördüm ama bir nevresim takımı oluşturuyorsun en az 5bin tl 🙈
beyza000 [silindi] kayınvalidem hobby marka almıştı taş gibi çıktı bir de manifaturacıdan diktirmişti onlar da öyle. Hazır almak yerine diktirebilirsiniz. Desenler eskisi gibi demode değil çok güzel kumaş markaları var
yavruaslanlar beyza000 cnm bir park beşik çarşafını yaptırdım fermuarlı 700 tl dediler dikme daha ucuk
[silindi] beyza000 evet bu diktirme işi de kafama yattı hem geniş geniş diktiririm hazırların çarşafları ucu ucuna yetişiyor 1-2 uyumada çıkıyor yerinden
beyza000 yavruaslanlar ay doğrudur ben diktirmedim ücretini bilmiyorum o yüzden. Ama belki ucuza yapan yerler vardır