[silindi] Ya nevresim takımlarımı komple yenilemem lazım, şu markadan aldım yıllarca kullandım taş gibi çıktı dediğiniz markalar var mı?
duyguluanne [silindi] Özdilek taç 7 yıldır defalarca yıkadım bir şey olmadı olsa da bende yenisini alsam diyorum 😂
[silindi] metemom_ dün baktım sitesine %80 indirim yazmış ama fiyatları arşa çıkarıp normal fiyata düşürmüş sinirlendim çıktım 😂 sinirime yenik düşmeyeyim de bakiim bi daha 😅
metemom_ [silindi] öyle yapıyorlar hep 😂 benim aldığımda 3 al 1 öde vardı uyguna gelmişti bu arada kumaş alıp diktiredebilirsin hem uyguna gelir hem de 100% pamuk olur öyle de yapıyorum ben
metemom_ [silindi] ben çoğunu diktiriyorum gerçekten daha iyi oluyor bebeğime aldıklarımın hepsi dikim mesela
[silindi] Kestanesekeri yavruaslanlar ay ilk evlenirken çeyiz olarak almıştım karacadan ama çok kırış buruş oluyor aldığımın kumaşından mı bilmiyorum ki
merkursavascisi_06 [silindi] karacada 2 al 1 öde var aşırı tavsiye demem ama güzel bendeki takımları. Cotton box diye bi marka var o da fena değil uygun da. Özdilek ve yataş söylemeye gerek yok ama benim en güzel nevresimim annemin pazardan aldığı lastik çarşaflı var bi tane harika çıktı 5 yıldır bana mısın demiyo