Ozooo kaynanamlar memlekete gidecekler eşim ben gelmiyorum işim var dedi bana gel dediler bende ben kocamı bırakmam siz gidin dedim 😂 sonuç olarak evdeyiz yapayalnız bir bayram geçireceğiz 😔 (ailem çook uzakta ondan üzülüyorum yani normalde yalnız olmak çok güzel 😂😂)