Busramiray26 Ozooo bu bayram evdeyiz diğer bayram tatile gidiyoruz 😂 sanayici eş sorunsalı bayramlarda tatil oluyor bize 😂
prensprenses2 Ozooo Bayramin ilk günü önce köye gideriz köyde cok akrabamız yok eşimin babanesi ananesi var bayramlaşıriz akşam da benim annemgile gideriz sonraki günler evdeyiz
melek7_3 Ozooo ya bence zaten bayramda tatile gidilmemeli ailelerin sevdiklerin yanına gidilmeli bazı değerlerimiz yok olmamalı🙂
gizem6767 Bizde köye gıtmiyoruz pazar günü İstanbul’da gezerız pazartesi günü de arkadaşlarla Bursa’ya gezmeye gıdıcez salı günü de evde oluruz
surprizbebe Ozooo köyümüz yok ama memlekete de gitmeyeceğiz evdeyiz. Bayram biter bitmez tatile gidiyoruz 3 günlük bi kaçamak
avkatanne köy mü tatil mi sorunsalı daha çok havaların güzel olduğu kurban bayramında gündeme gelir 🫠 bu bayram hava soğuk şehir içinde dolanırız. hoş ya kurbanda da olsa köye gitmem. aklı olan köyü olmayan koca bulsun ben bulamadım 🤣🤣
acimavi Ozooo tatil planlamıştık vazgeçtik, ilk gün köy, 2. gün hayvanat bahçesi gezisi var şu an aklımızda, her şeyden biraz😁