Köy planı vardı ama öğk geldi yeter ya 🤣 gidiyorsun dağın tepesine 3-4 gün orda hapis dışarı da çıkılmıyor bahçe ev işleri eve geliyorsun daha yorgun ne anladın 🙁 hem kaynana ile birim ne güzel o kızıyla giderken köye bende eşimle evde başbaşa kalırız dedim kötü mü dedim 😄 görümcem hamile ikize bize gelemk zorundasınız işler var dedi bende her bayram köydeyiz abla dedim hiç istanbulda vakit geçiremiyoruz bu bayram istanbulda vakit geçirmek akrabaları gezmek istiyorum dedim ki akrabalar da onların ha benim yok burda biraz darıldı ama napayım benimde hakkım dimi 🥺