mematiii ahsala ozaman 7 de başla canım ben 5 buçuk bitimine doğru ek gıdaya geçtim o yüzden 6 ortasına doğruda verince eline küçük muzu falan yiyoedu alıp
momas Bsmdg bugün kıyma tadım günümüz azcık bal kabağı ve havuç haşladım ezdim üstüne de ceviz kadar kıyma koyucam yediricem
artikbiranneyim Bsmdg tatlı patates kabak brüksel lahanası sarımsak haşlayıp corba yaptım içine azıcık bulgur zeytinyagı ve kimyon yanında da yoğurt yedi. 7.5 aylık🌸
cennetkusum16 rana0234 biz içmez diye deneme amaçlı eker aldık ama çok sevdi bundan sonrasında evde kefir mayasiyla kendim yapmayı düşünüyorum. Ya da hazır alırsam Altinkilic alabilirim.
ahsala 1oglanannesi__ doktorumuz başlattı kafasını tutma yemeklere ilgi vs gibi durumların hepsi okeydi ayrıca 5. Ay sadece tadım ayı olarak basladık 1 çk 1 tatlı k kadar yedi sevdiği seyleri bi tık fazla 6. Ayda öğünlere geçtik
subrk Bsmdg ilk defa yetecekse az miktar verip 3 gün kuralı yapın mutlaka.Dahavönce yemediği birseyde katmayin ki alerjisi olup olmadığı belli olsun.
bayanevli3434 dmlagnr oğlum 13 aylık asla kendi yemek istemiyor önüne tabağı koyduğum gibi aşağı atıyor döküyor ağzına bi lokma götürmüyor kuru ekmek dışında hep ben yediriyorum blw nasıl yapcam bilmiyorum off
dmlagnr bayanevli3434 bizde de blw yemedi ilk başta ama şöyle eliyle yemedi biz yanımızda sürekli beraber yedik çatal kaşıkla çocukta çatal kaşık kullanmak istedi birde öyle denesen ya bide şöyle bişey var hemen olan şeyler değil bizimkide yeni yeni oluyor
beriiiiil bayanevli3434 tek bir tabak koymayın yanına bir de boş tabak koyun. Yete atmak yerine boş tabağa atmaya başlayacak. O sırada da arada ağzına götürecek. Kızım nadiren havuç rendesi vs yerse öyle yediriyorum.
beriiiiil dmlagnr yok ya yemeyecek bebek yemiyor. Ben de her şeyden verdim çok da güzel yiyordu şimdi 15 aylık neredeyse sadece çorba içiyor. Arada pilav yiyor o kadar. Kahvaltı da bile çorba içiyor.
dmlagnr beriiiiil o dönem dönem bizde de çok iştahsızlik oluyor ozellikle diş döneminde sizde de diş sancısı varsa normaldir