beriiiiil emdiği için yemiyof çünkü doyacagina emin doymasi için bı guvencesi var bir arkadasim vardı çocuğu asla ama asla yemiyordu sadece meme ile karnını doyuruyordu 14 aylıkken tam herşeyi cozmemiş , bizimkiler gibi aşırı baglanmamisken kesti memeyi şimdi çocuk o kadar güzel yiyor ki çünkü aç , guvenecegi hicbirsey yok