Mamatigerbabytiger [silindi] hemde yalancı yerine koyuyorlar. Tr de bu moda olmuş mağdur olanı daha da mağdur etmek. Rahatça konuşabildiğim tek uygulamayken kimliğimde ifşa edildi :) Gizlilik maddesine aykırı diye biliyorum ama neyse o da sorun değil
NaimeYilmaz İsim geçirmeyelim olur mu malum reklamın iyisi kötüsü olmaz :) Uyku eğitimcilerine karşı tavrımızı biliyorsunuz… Mamatigerbabytiger Bu konuda da çok haklısınız. Burada tamamen anonim bir kullanıcısınız, tekrar edilirse lütfen direkt bildirin.
[silindi] NariNariKiminYari benim de bazen kendime hayrım olmuyor etrafıma özellikle sevdiğim insanlara karşı çok daha dikkatliyim. Hemen kaşındı gerekli yerler 👍🏼
Mamatigerbabytiger OLaaBalito_ yok gerçektende eğitimci aslında hatta kendisinden gerçekten memnun olan anneler de var. Benim tecrübem belki de yüzde bir olan bir durumda olabilir sadece yalanlamaya çalışması yanlış
Mamatigerbabytiger [silindi] dava edilecek bir durum olduğunu düşünmüyorum. Ortada hakaret ya da karalama çalışması gibi bir durum yok çünkü ben bütün samimiyetimle postu ilk açtığımda Merve hanımın isminden bahsetmemiştim diğer annelerden öneri istemiştim. Başla bir annemiz hangi eğitimci olduğunu sorunca söyledim
Deletedmom_216 [silindi] ay o kadar sacma ki. Oturul kendi kendini ovmus resmen. İsi gucu yokmus gibi. Ne tuhaf insanlar var ya. Kendi isminin boyle seylerde gecmesini istemiyosan isini digru duzgun yapcaksiniz o zaman. Size de helal olsun cete gibi biseyi ortaya cikarttiniz suan👏👏
annabarbie [silindi] zamanını tam hatırlamıyorum muge apla ama en sonnn sanırsam rahat rahat uyuyabildigim yemek derdim olmadiğı donemde kaldi😂
MnkKrtl [silindi] vaybe nekadar dikkatlisiniz isimler falan 😂 bende genelde sorulara cevap veririm kimin yazdığına bile bakmam valla aklımda tutamam
OLaaBalito_ Mamatigerbabytiger peki sizin bu forumda olduğunuzu ve bu postu açtığınızı nasıl biliıyor bu kadar hesap açmış 😑
Mamatigerbabytiger OLaaBalito_ muhtemelen benim yazdığım tarihlerde benim bebeğimin yaşına göre tahminde bulundu ve ben eğitimi yarıda bıraktım
[silindi] Mamatigerbabytiger İsmini yorumda geçirdiğiniz için ve uyku etiketi Google’a açık olduğu için. Google da kendi adını search ettiği zaman direkt olarak onun hakkında yazılan her şey listeye dökülüyor. O da foruma web üzerinden girip postu gördüğü için üye oluyor ve kendini açıklama yapmak zorunda görüyor. Uyku eğitimcilerinin hepsi böyle. Kaç tanesi atıldı. Atılmaya devam edecek zaten.