Mamatigerbabytiger OLaaBalito_ hiç bilmiyorum :) tam unuttum derken tekrar hatırladım yaşadığım o travmayı. Üstelik samimiyetle diğer annelerden yardım istediğim post üzerinden vurulup yaptığım yorumları karalama çalışması olarak gösterilmesi çok rahatsız edici
[silindi] Mamatigerbabytiger İsmini yorumda geçirdiğiniz için ve uyku etiketi Google’a açık olduğu için. Google da kendi adını search ettiği zaman direkt olarak onun hakkında yazılan her şey listeye dökülüyor. O da foruma web üzerinden girip postu gördüğü için üye oluyor ve kendini açıklama yapmak zorunda görüyor. Uyku eğitimcilerinin hepsi böyle. Kaç tanesi atıldı. Atılmaya devam edecek zaten.
Deletedmom_216 [silindi] ama şoyle bi sorun var. Kendi adina hesap açip kendi adina cevap vermiyo. Hesaplar sanki kendisinden egitim alan anneler mis gibi yorum yapiyo . Sorun zaten bu. Kendi adina konussa amenna. Bu derecesi bence sahtekarlik. Yalan yanlis sekilde olumlu yorum yaparak baska annelerin kendisinden egitim almasini saglamaya calisiyo
OLaaBalito_ Mamatigerbabytiger çok korkunç uyku eğitimci sinede güvenmeyeceksek vay halimize 😏 Sinir bozucu
[silindi] Deletedmom_216 E başka nasıl müşteri bulacak. Direkt kendi gelirse etik olmaz onun için. Ticari yaklaşım yapıyorlar. Tabii yersen 😃
Deletedmom_216 [silindi] boyleleri beter olsun ya. Bu gibi olanlar resmen cocuklarimizi ticaret araci gibi görüyorlar. Yazık gercketen
NaimeYilmaz İsim geçirmeyelim olur mu malum reklamın iyisi kötüsü olmaz :) Uyku eğitimcilerine karşı tavrımızı biliyorsunuz… Mamatigerbabytiger Bu konuda da çok haklısınız. Burada tamamen anonim bir kullanıcısınız, tekrar edilirse lütfen direkt bildirin.