Aslında tüm olay burada bitiyor, benim çocuklarımın arası bir buçuk yaş, biri 3 yaşında biri bir buçuk yaşındayken ikisine aynı anda bıraktırdım benim için zor bir süreçti, konuşmakla ya da güzellikle bırakmadılar yaptığım ne kadar doğru bilmiyorum ama ben de son şırınga ile içlerine sirke sıktım, emzikler acı olmuş artık hepsi böyleymiş dedim Hatta yenileri aldım onları da paketten açmadan içine sirke sıktım onları da açtığımızda onlara da acı dediler, sonra evde ne kadar emzik varsa tutup balkondan attılar, her istediklerinde acıydılar attınız Ya dedim, bir iki hafta küçüğü beni zorladı ama en son ikiside bıraktı, ben de yeniden emzik alıp vermeyi çok düşündüm, ama kısa bir süre kararlı olmak gerekiyor. Tekrar vereceğinizi bildiği için verinceye kadar ağlar, ama vermezseniz Belli bir zaman sonra umudu Keser.