AlinRabia Yaaa ne güzel bir süreç olmuş maşallah. Çok sevindim adınıza pozitif şekilde olmuş. Çöpe atmayıda denedik yok kabullenmiyor hazır değil biliyorum ama artık bırakması lazım şimdi kayboldu bizde deniyoruz ama çok sancılı oluyor şuan mesela beşiğe yatmak istemiyor oyalıyoruz işte ninni söylüyoruz sevdiği şarkıları falan biraz sakinliyor yine emzik diye ağlıyor. Bizimde emziğe bağımlı değildi ta ki adenovirüs diye bişey kaptık ailecek gözlerimiz şişti enfeksiyon kaptı hatta ben ameliyat olmak zorunda kaldım kızımızda gözü çok kötü oldu o süreçte canı çok acıdığı için uyuyamıyordu emzikle uyudu mecbur verdik onun iyi olması için başka türlü uyumuyordu. Sonrada kaldı bir türlü cesaret edemedik. 2 aydır çok şey denedik hala deniyoruz ama zaman zaman vermek zorunda kaldık çünkü eşim şehir dışına gidiyor bazen 3-4 gün olmuyor evde tek başıma çok zorlandığım oldu veya hasta olduğumuz oldu sabaha kadar ağladığı için bizde dinlenemiyoruz o zamanlar verdik mecbur. 2 gündür kayıp emzik bizde daha kararlı ilerliyoruz bakalım ama çok ağlıyor perişan olduk eşimle umarım bir kaç gün daha böyle sürer ve biter. Kim görse dişleri çok öne gelmiş niye bıraktırmadınız diyor kimisi amaaann bebek bu emsin diyor. Ama öyle değil işte abim mesela 4 yaşına kadar emzik emmiş ve annem diyor doğru düzgün konuşmuyordu çok şükür öyle sorunumuz yok ama bilemeyiz ki ya gelişimini etkilerse daha fazla uzasın istemiyorum. Geçen düştü dişleri öne doğru olduğu için hemen dudağı patlıyor o kadar üzülüyorum ki hiç vermeseydik keşke. Umarım bir kaç güne biter bizim bu süreç 🙏 teşekkür ederim yorumunuz için 🌸