Nilgunelaa merhabalar oğlum emzik bağımlısı bir bebekti emziksiz asla durmazdi bir gün kendisi kaybetti emzigini bibs kullanıyorduk o zaman göle atmış herneyse tatildeyiz ozaman başka emzik yok yanımda oda heryerde bulunmuyor malesef wee baby emzik aldım aynı ona benziyor diye onu emmesi büyük geldi bıraktığı zaman ,21 aylıktı sürekli onu teklif ettim emzigini ördekler aldı başka emzigimiz yok annecim bu emzik var istersen dedim kabul etmedi bır iki gün sonra baktım istemiyor emzik öyle bıraktık herşeyin bir zamanı var benim oglumunda dış yapısı bozuluyordu ama bırakınca düzeldi merak etmeyin düzeliyor dış yapsida şimdi kızım 18 aylık olucak onda nasıl olucak birakma işi bakalım hiç bilmiyorum oda emzik çok seviyor sürekli meme meme geziyor evin içinde oğlum bıraktı kızımda bırakır inşallah çünkü zor bir çocuktu oğlumda 🙂