Nilgunelaa yani şimdi ben okudum yazdıklarınızi altta fikir yazan arkadaşlarıda okudum ama tamamen birazcık tersleme üstüne sert bir tavırla cevap vermişsiniz evet kararlı değilsiniz bunu kabul etmeniz gerekiyor çünkü kararlı olan bireyler bebeğinin onu ağlayarak yaptırmasina izin vermezler bebeğiniz zor bir bebek ama daha zor bebeklerde var emin olabilirsiniz yani demek istediğim apartmanda yaşamanız o bebeğin ağzına emzik verileceği susturulacağı anlamına gelmiyor kimse kusura bakmasın yani sizi bebek ağlıyor diyede kimse gidip polise başka yerlere şikayet edecek değil sizinki birazcık bıraktırma ile bıraktırmanin zorluğunu görünce vazgeçme evresi gibi olmuş hiçbir çocuk ağlayarak ölmez bu ifadenizde çok yanlış ayrıca birakacaksa öyle yani mecbur sağlığı için yapılması gerekiyor sonuçta onunla doğmadı yani bu kararli olun siz verdikçe zaten o şuanda ağlamayı ve onu ağlayarak tekrar vereceğinizi kafasına koymuş