kuzeygrm AYAKLANAMAMIŞ çocuk bence 😂
Kızım 13 aylık emeklemedi hiç şimdi de tutunup kalkamıyor ama benim tek elimden tutup yürüyor veya kanepeye sehpaya tutunarak. Ama kanepede dengesini kaybettiği zaman DİKİNE DÜŞÜYOR 😅😅 yani sırt üstü veya yan tarafına komple poposu üstüne düşmüyor 😅 ve oturmak zıp zıp da durmak asla istemiyor sürekli yürütmemi istiyor.
Keşke yürüse de kurtulsam evresindeyim döksün dağıtsin ama ağlamasın en azından gezdir beni diye
DİP NOT : Üstüne diş döneminde gece de 4-5 den önce uyumuyor ağlıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Yorgun ama çok yorgun bir anne….