kuzeygrm bence yenidoğan daha zordu. Hoş şu an bebeğim 10 aylık emekleyip ayağa kalkabiliyor, daha yürüyemiyor ama bence yenidoğan hali çok zordu. Adapte olamamıştım. Doğum sancısı çekip sezaryen olmuştum vücudum çok yıpranmıştı kendimde değildim. Bebeğimde kolikti. 4 aylık olana kadar çok zorlandım. Şimdi en azından işlerimi yapabiliyorum. Önceden kucaktan inmek istemezdi. Hiçbir iş yapamazdım. Yemek yapamazdım. Banyo bile yapamazdım. 15 dk uyur uyanırdı. Çok zordu gerçekten. Umarım büyüdükçe daha da rahatlarım