elifozkan kesinlikle, benim bebeğimi de kolik zannettik akşam üstü saatleri başlıyordu krizleri, kolik değilmiş ama ilk üç ayımız aşırı gazlı geçti, saatler süren ağlamalar, artık gece yarıları araba ile çıkıp dolastirmalar, çok şükür üç aydan sonra azalarak bitti, gerçekten hiç özleyemiyorum yenidoğan be lohusalık dönemimi 🥹