mmisa 3 ay olana kadar aynen böyleydim. Bir gün eşimi arayıp ağladığımı biliyorum, işten izin alıp gelmişti 🤦🏻♀️ eşim eve gelene kadar kasıklarım çatlardı lavaboya gidemezdim. Kahvaltı yemek falan hayal zaten.. 3. Ay oldu her şey bir anda bitti. Önce pusetle lavaboya yakın yere koydum, sonra yatan mama sandalyesinde yakın bir yere koydum derken yavaş yavaş düzeleik çok şükür.