oykununanneesi Bi anlatsam neler anlatcam da bebem izin vermiyor 5 ay 18 günlük bak yazdıklarının aynısı ya aynısı bitebir hala battaniyede sallıyoruz geceleri ya da ana kucağında sallıyıp koyuyoruz geceleri 15 20 dk da bir kalkar emzik tutmaz sürekli ağzı memede olacak kaç kere acillere gittik gazdan dolayı artık gelmeyin dediler lavman yapıldı kaç kere eve lavman aldık artık acile gitmektense .Aşağıdan ya kv ya görümcemi çağırıyordım gündüz sallıyorduk hamağa koyuyoz uyanıyor .Hala yemek yapamıyorum sürekli ıııı sürekli ağlama modda of neler neler .Gaz yapan hiç bir şey yemiyorum hala gazlı gene arada .Yani var ya biraz kaba tabir olacak mal gibi oldum iyicene daha havalar yeni yeni ısınıyor çıkarıyorum bebek arabasıyla gezdiriyorum biraz ha bi de beyaz gürültüyle uyuyo gece de zırt pırt uyanuyor ya beyaz gürültüyü açıyorum telefondan aldığı radyasyon da cabası .Hiç durmuyor yani bişi yapayım mecbur kaldığım zaman 5 dk tv açıyorum çünkü hiç bişi yapamıyorum wc ye gidicem ağlıyo arkamı dönüyom ağlıyo