deryaren tarif edilemez ama sırf bu merakın için sakın ikinciye yeltenme🤣🤣🤣 bel ağrısı kasık ağrısı oluyor çok ağır bişey ya cidden tarif edemiyorum ama ondan çok zaten ebelerin durmadan gelip doğumhaneye götürmesi sürekli alttan bakmaları canımı çok yaktı. Sabah 11 de yatışım oldu akşam 19. 22 de doğum yaptım o saate kadar kaç kere baktılar her girip çıktığımda çocuklar gibi ağlıyordum onlar da anladılar normal yapamayacağımı zaten açılmam da olmadı