oykununanneesi
deryaren ayni seyleri yasadim hatta yakinda gidebilecek ne annem vardi ne kaynanam ful kendimdim esim vardiyaliydi saate bakardim gelsin artik diye bizimki aksam 7 den gece 1 e kadar ful aglardi esim 4 12 calisicaginda kafayi yicek gibi olurdum
Ne bebek arabasinda dururdu ne normal arabada kac ay hic disariya cikmadim
Yere koydugum an aglayip durmasindan gec oturdu,zor emekledi falan ama ilerleyen gunler daha iyi oluyo inanin bizimki artik yarin 14 aylik olucak evet hala mizmiz hala aglayip duruyor ama eskisi kadar degil en azindan oyuncaklariyla oyalayabiliyorum cabuk sıkılıyo ama olsun hala bevek arabasini pek sevmiyo koca bebek oldu agirlastida ama mecbur kucakliyoruz bi zaman sonra aglayip durmasindan usengecliginden henuz yurumuyoda
Herkes icin ilk aylar cok guzel cunku emip emip uyuyo sonrasi zor diyorlar ama biz kolik anneleri icin ilerisi daha iyi çünkü cok zorunu basta yasadik daha yasina yeni gecti 2 yasi 3 yasi bilemem tabi ama benim icin suan cok daha iyi yenidogana göre 🌸7. Aya kadar surmustu bizim gaz derdi dediginiz gibi kimse sevemiyodu cunku hep agliyodu aksama kadar ful kucagimda gezdiriyodum emekleyene kadar yani 8,5 aylık olana kadar