Benim de kızım 3,5 aylık ve kolik.3 aylık olsun biter dediler ama bitmedi.Hatta daha kötü oldu.Tüm gün ağlıyor.Ya uyuyor ya ağlıyor başka bir modu yok resmen.Doktor doktor geziyoruz.Alerji olabilir dediler biraz süt ürünleri diyeti yaptım ama değişme olmadı.Diyeti bıraktım.Tekrar doktora gidicez.2,5 aylıkken memeyi de bıraktı.Biberonla sağıp veriyorum onu bile içmiyor.Alerji mamasını da hiç içmedi.Tadı çok kötü mamanın.Meme almıyor biberonla da çok zor içiriyorum.Tüm gün besleyecegim diye canım çıkıyor.Beslenme reddi yaşıyoruz ve bi de kolikle uğraşıyorum.Kolik bebek ve beslenme reddi bir arada çok zor.Alerjisi var mı yok mu anlamıyorum da.Ondan mı meme reddi oldu ki.Emziremedigim için ayrı üzülüyorum,ağlama krizlerine ayrı.Neye üzülecegimi şaşırdım artık.Her günüm ağlamakla geçiyor.Benim bebeğim ne zaman düzelecek.Var mı benim gibi bebeği olan?Sonradan düzelen?Kaçıncı ay bitecek?Dayanamıyorum artık çooook zor.