uykusersemi mavisss718 ekstra kilo almadım ama veremedim de. Ben de regl olunca kilom gider diyordum. Ödem hafifliyor ama boğazı tutmadıktan sonra verilmiyor o kilolar🥲
12betul mavisss718 Kız duan tuttu bugün oldum regli 🥰 İnşallah sen de en kısa zaman da olursun . Ben de adet olamadıktan kendimi şiş hissediyorum
DuruAselEmr mavisss718 tabii gittim hemde 3 ayda bir gittim.Herşey normal dedi .Şişkinlik yaptı birde sinir ve gerginlik hali vard ama geçti .
beriiiiil mavisss718 ben de sezaryenle doğum yaptım. Bebeğim 3 aylık olduğunda regl oldum. Düzenli her ay regl olmaya devam ediyorum. Ama 1 yıla kadar regl olmamanız normal kabul ediliyor. Herkesin farklı oluyor
Ebemom alpmomssss 4ay 20 günlükken oldum aşırı kanamam vardı devam ederse doktora gidecektim bugün biraz normale döndü
alpmomssss Ebemom ay valla bu neydi böyle bende doktora gitmeyi düşünmedim değil . Kaç gün sürecek meraklar içindeyim . Normalde 4. Günde biterdi bitecek gibi durmuyor
minikpapatya18 mavisss718 geçenlerde böyle bir post bende açmıştım 1 seneye kadar normal olduğunu söylediler 4 ay sonra oldum bende. Bebeğim şimdi 4 Ay 5 günlük. Bugün de az geldi yine.