Gokturkmom mavisss718 Bununla ilgili blog yazımıza da bakabilirsiniz annemiz 🌟🖤https://blog.mutlubebekleriz.com/dogum-sonrasi-regl-ne-zaman-baslar-regl-gormeden-hamile-kalinabilir-mi/
fatmacevik33 mavisss718 40 mız çıktı 10 gün sonra adet oldum ama şimdi olmam gerekiyor du 5 gün geçti üzerinden
pogacayanaginannesi mavisss718 geçen hafta oldum kızım 4 buçuk aylık annemin 4 çocuğu var hepsinde de bir yıl geçtikten sonra olmuş herkeste değişiyor bence
12betul mavisss718 Ben de normal doğum yaptım tam 2 buçuk aylığız ve henüz olmadım . Diğer iki doğumumda 40 ım sonrası normal adet düzenimde regli olmuştum .
sudenaz0 mavisss718 merhabalar lekelenmeniz kaç gün sürdü benim regliden 3-4 gün sonra 1-2 gün lekelenme yaşadım korktum açıkçası
elya87 Ben de sezeryen oldum,bebeğim 3ay 3günlük ama şubatta artık regl oldum,bu ay da 2.kez oldum hem de eskisi gibi 28.günümde,yani bir şaşma yok,az da olsa emziriyorum bebeğimi.Bence bu kişisel bir durumdur,her keste farklı
estanblue mavisss718 Ben tam 41.gün regl oldum.☺️2-3 gün sürdü. Şuan bebeğim 4,5 aylık. 3 kere fln oldum yani toplamda kuzum.