mavisss718 Kızlar merhaba. Sezeryan ile doğum yaptım . Bebeğim 5,5 aylık henüz regl olmadım. Siz doğumdan ne kadar süre sonra regl oldunuz?
mavisss718 assllan Teşekkür ederim canım. Benim ilk 2 ay kahverengi lekelenmem geldi doğumdan sonra uzun sürmüştü. Daha da gelen giden yok
sudenaz0 mavisss718 merhabalar lekelenmeniz kaç gün sürdü benim regliden 3-4 gün sonra 1-2 gün lekelenme yaşadım korktum açıkçası
mavisss718 suhedaaaaa Ayy dee vallahi insan şişiyorda olamayınca kilo aldım psikolojim bozuldu yaaa olsam rahatlayacağımm. Peki olduğunda nasıl oldu ağrılımı oluyor doğumdan sonra ilk regl ağrılı diyorlar ama
aylss mavisss718 yakın bir arkadaşımın 1 sene sonra oldu. Standartı yok bunun kişiden kişiye değişiyor
suhedaaaaa mavisss718 Hiç ağrım olmadı. Tuvalete gidip lekeyi görünce farkettim hatta. Darısı başına inşallah seninde ağrısız geçer. 🥰
alpmomssss mavisss718 3. Aya az kaldı 3 gün önce oldum. Ama çok aşırı yoğun kanamam var ya olanlar sizde yoğun kanama yaşadınız mı?
mavisss718 alpmomssss Bide ağrılı geçiyor diyolar ben olamadığım için bilemiyorum olanlar cevap verir 😊
Ebemom alpmomssss 4ay 20 günlükken oldum aşırı kanamam vardı devam ederse doktora gidecektim bugün biraz normale döndü
lydrmz alpmomssss benim de bebeğim 6 aylık yeni oldum 3-4 gündür çok yoğun kanamam var korkmuştum ama normal sanırım
alpmomssss mavisss718 bel ağrısı var bende ama onun dışında çok rahatsız edici bir ağrı yaşamadım . Sadece kanamam çok yoğun . Normalde asla böyle adet olmazdım kansızlığım var bir de