mavisss718 bende sezeryan oldum şuan 2bucuk aylık bebeğim ben dogum dan 45gun sonra regl oldum baya uzun sürdü 6 7 gün bidaha ki reglm nasıl gelecek baklm normalde 3gun son damlası ile 4gun gelirdi ama emziren ler uzun süre gelmiyor diyor lar bence bünye den bünye ye değişir bende emziriyorum regl oldum yani çoğu kişi de okudum emziriyorum regl olunmuyormuş 1yil a kadr diye bence değişir diye düşünüyorum cnku kirkim çıktı oldum regl