Sermec27 kardeşim aynı ülkede yaşamıyoruz sanırım ? Bizim ükemizde fanatik takım tutar gibi parti tutuluyor . Geçen seçimde vatandaşlara kime oy vereceklerini sorduklarında chpye diyen adayın ismini ve vaatlerini sorduklarında ee bilmiyoruz biz chpye veriyoruz diyen teyzeler amcalarla dolu piyasa yani %52 koyun dediğiniz kesim gibi maalesef diğer partilerde koyunlaşmış kesim mevcut ..
Bir taraf yolsuzluğu örtbas etmek için dini değerleri kullanırken diğer taraf Atatürkü kullandı.Değişen sadece atıfta bulunulan değerlerdi değişmeyen ise yolsuzluktu .
Türkiye’de olan garibana oluyor
B.ku yiyen hep gariban halk değil mi ?