bebekannesiiin acımaları yok geri çekilirsek herşey daha kötü olucak şu cahiler yüzünden ileriye gidemiyoruz yorumları okudumda yıllarca çalan kim halkı aç bırakan kim tecavüzcüyü serbest bırakıp hayvanları katladen kim bunların hesabını kimse vermiyor çok üzülüyorum ülkenin bu kadar alçak zekada olmasına