Ya bu adam senelerdir. İBB başkanı. Neyden korktunda bu adama bunu yaptın.
Şu saçmalıkların hiç biri başka ülkede yok arkadaş. Biz ne yaşıyoruz. Biz neye mâruz kalıyoruz. Resmen halkı birbirine kırdırıyor. Halk ile polisi birbirine kırdırıyor. Bunu nasıl göremez kimse. Hala nasıl erdoğan erdoğan diyebiliyorlar. Aklım gerçekten almıyor. Resmen bu adama tapan bir grup var. Allah sizi ıslah etsin. Aklınıza daha çok akıl versin inşallah.