bebekannesiiin
Kesinlikle , polisle halk sürekli karşı karşıya geliyor.
Eylemler saldırı niteliğinde olmamalı , canı sıkılan sırf aksiyon olsun diye sokağa çıkan da var
Bunu geziparkında da gördük açıkçası
Bu dengeyi sağlamakta partinin elinde sık sık halka seslenmeleri uyarmaları gerekiyor..