bebekannesiiin bazen düşünüyorum da bu devirde çocuk yapmak ne kadar mantıklı, yaktılar adamı ülke çöktükçe çöküyor evlatlarımıza nasıl bir gelecek kalacak. Sürekli takip ediyorum güncel bilgileri kitlenmis durumdayız. Haber kanallarını izlemiyorum malum hepsi aynı yere çalışıyor bazı gerçek olayları göstermeden geçiyorlar