bebekannesiiin Çok üzüntülü ve stresliyim. Saatler geçmiyor bu duruşma nasıl sonuclanacak merak içindeyim. Vallahi elimden gelse sarachaneye gideceğim ama küçük bebeğim var. Umutsuzluk beni kahrediyor
Sermec27 bebekannesiiin seçimle alamadığı yerleri bu şekilde alıp o bölgelere kayyum atayacak adım gibi eminim sırada Ankara var bir şekilde kendini haklı çıkaracak herkesi egale edecek ve padişahlık saltanatı devam edecek.
Aaayyssee bebekannesiiin bi sayfada görmüştüm yüzde doksan tutuklanacak ve İstanbul’a kayyum atanacak dedi bence de bu şekilde olcak gibi
kirazmevsimi_ bebekannesiiin padisahımız bu sefer kendi ayagına sıktı. Halk artik yeter diye inim inim inliyor sokaklarda. Rezil bir ülke olduk sayesinde butun dunya halimize guluyor. Sonuc ne olur bilemem ama artik hic bir sey eskisi gibi olmucak bu net ve acik.
bebekannesiiin Sermec27 böyle olacağını biliyorum ama bir şekilde umudumu da ayakta tutmaya çalışıyorum çok üzgünüm
Sermec27 bebekannesiiin maalesef bu adam kendi düzenini kurmuş öyle ya da böyle bu koltuktan vazgeçmez her şeyi yapar yine vazgeçmez ancak ölürse biter saltanatı Allah yardımcımız olsun hiç umudum yok hem de hiç.
bebekannesiiin [silindi] evlatlarımızın geleceği için duyduğumuz kaygı bambaşka ama peki ya biz🥹 hayallarimi, bu yaşlarda kendimi hayal ederken kurduğum düşleri gömdüm..
Sermec27 bebekannesiiin diyorum ya yüce Allah bizim yardımcımız olsun öyle bir koltuk sevdalısı düştü ki başımıza bir de haşa Allâh gibi tapanlar yok mu biri şey demişti peygamber efendimiz bile gelse haşa yine de bu adam seçilir diye maalesef o kadar doğru ki ne diyim Rabbim kurtarsın bizi 🤲
bebekannesiiin Aaayyssee zaten bu kadar tantana göz korkutmak için değil ekarte etmek için. Atanacak kişi bile belli ne yazık ki
bebekannesiiin Sermec27 işte onlara birsey anlatamazsın ki. Tek bir kişinin anlayacağını bilsem saatlerce konuşurum ama nafile.
Sermec27 bebekannesiiin ben çok denedim tek dedikleri şey biz onu seviyoruz onun gibisi yok adam yapmadığını bırakmadı ama öyle işte bu kesim böyle maalesef herşeyi kanıtlı bir şekilde dök ortaya yine inanmaz yine inanmaz
bebekannesiiin kirazmevsimi_ halk geçtiğimiz seçimde de inliyordu ama sonuç ortada yine. Üstelik deprem ve pandemi faciasını yaşamamıza rağmen. Gelecek seçim de muhakkak bir değişim olacağına inanıyorum ama o zamana kadar da vay halimize
bebekannesiiin Sermec27 gerçekten güc zehirlenmesi yasıyorlar bunca seye rağmen hunharca desteklenmek acayip bisey
tubanurrrr Sermec27 hatirliyor musunuz bir mitingde pankart açmışlardi anamla beraber Erdoğan I yatakta bassam anama hesap sorarım yine Erdoğan a güvenirim gibi bir şey yaziyordu dusun yani
SooMin bebekannesiiin Halk tv bakıyorum kalabalık umut verici fakat x de Silivri’de hareketlilik olduğu yazılmış
Kisirvetursu SooMin yalan haber eşim görevlendirme ile gitti o görüntülerdeki arabalar buraya gelmedi diyor zaten haberlerde de cıktı
kirazmevsimi_ bebekannesiiin malesef orda birilerinin inadı yuzunden kazanilabilinicek bir secimi kendi ellerimizle verdik. Dogru taşı sona sakladık şimdi tam zamani dedik korkudan adamı iceri atıcaklar.
SooMin bebekannesiiin Bence Ekrem başkan tutuklanacak ve kurultayda Kemal K geri dönecek öyle hissediyorum hepsi planlanmış
Sermec27 bebekannesiiin diyorum ya tapıyorlar apaçık şirk bu Allah sorar bunun hesabını elbet ben artik Allah’a bıraktım Rabbimin de vardır elbet bir planı bu kadar kul hakkı bu kadar yalan dolan iftira elbet çıkacak bir gün beklemedeyiz
Tekbenimsucumguzelolmakdemi bebekannesiiin ne gibi? siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? ben çocuktan dolayı gündemden habersizim😔
likeli bebekannesiiin tutuklama olacak ve kayyım atanacak ibb’ye. Aksi çok çok düşük ihtimal. Seçme hakkımızın hiçbir önemi yok artık. Umarım 2023 yaşadığımız son seçim değildir. Öngörülen en olumsuz senaryoda chpye kapatma davası ohal ve tek partili sisteme geçiş var çünkü. Gerçek bir demokratik hukuk devleti olduğumuz günleri görürüz umarım. Bu halkın her kesimini zor günler bekliyor ama umudumuzu kaybetmek yok.
bebekannesiiin likeli artık umudu diri tutmak çok zor ama bir şekilde direneceğiz. Ya hep beraber, ya hiç birimiz ❤️