Huma_kus34 hanımefendi onlar bu ülkenin gençleri. Anayasal olan haklarını kullanmak üzere yürüyüş düzenliyorlar ve bu engelleniyor. İnsanlar kendi yasal hakkını kullanıyor diye biber gazına maruz kalıyor. Gençler bu ülkenin umut ısıgıdır bel kemiğidir. Polislerimiz ise canımızdır. Herkesin birbirine hassas davranması gerekiyor. İnsanlar sadece ANAYASAL haklarını kullanmak istiyor. Ayrıca yüzlerini biber gazından korunmak için takıyorlar. Bu siddeti elbette kınıyoruz. Ayrıca 4 gündür hiç bir polise ateş atıldığını görmedim