aysekaya_09 elizz_momm en çok kullandığı güzel karım onun dışındada aşkım, bitanem kullanır. Ben genelde balım derim 🥰
momas elizz_momm adım Hülya genelde hüllü der aşkım diyor. Onun haricinde kakule de der 😂 aramız iyiyse bir süre kavga etmediysek hayatım der 😂 ben aşkım derim bir de adıyla işte yallah yeter 😂
incinare elizz_momm evde bebeğim hayatım aşkım der disardada herkesin yanında adım Gülşah gulecan der🙄hayatımda en nefret ettiğim isim güle dir ama o öyle büyük bir zevkle soyluyorki kiramiyorm çok hoşuna gidiyo bana öyle seslenince
mihramomm1 elizz_momm İsmim hariç bütün iltifatları kullanıyor ama bana bozuksa yarım ağızla gülüm der 😂😂bende kocamişkom derim ilk evlendiğimizde ağzımdan yalnışlıkla çıktı ve bugüne kadar geldi 😂❤️
erays elizz_momm Yavrum, güzel karım, canım der 🙈 pek romantik değil ama ismimle hiç hitap etmez bende etsem garipsiyoruz. Olmuyor…
dudu1 elizz_momm evlendiğimizden beri karım diyo karım diye sesleniyor bende kocam diyorum başka bişey yok 😅