1prensesannesi__ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ayyy yalnız degilmisiz yaa eşimde kızıma eylusümo der 😂😂 bana hayatım der yada adımla seslenir aşkım kelimesini hiç sevmez biz kadınlar kızlara da askim dediğimiz için eşim herkese aşkım diyorsun demişti biz hayatımdan devamkee😂😂
1bardaksu elizz_momm yabancıların yanın hanımefendi diye seslenir bende beyefendi derim.Şimdiye kadar adımızla hitap etmedik.Genelde aşkım canım bitanem der ağız alışkanlığı anne babasının yanında da diyor.
1prensesannesi__ elizz_momm hayatım der genelde bende hep hayatım derim hatta küsünce bile bazen ağzımız alıştığı için yanlışlıkla hayatım dediğim oluyor kendi kendime gülüyorum sonra😂😂 eşim kızıma da eylusümo der sultanım der öyle bizde 😂
rana0234 Bazen kız diye seslenir😂Karım, güzelim,tatlım der.Bir ara bebe diye sesleniyordu,hiç hoşlanmadığımi söyleyince söylemeyi bıraktı😂Sanki Pepe’nin kardeşi bebe gibi hissediyordum😂😂