elizz_momm Benim eşim genelde aşkım der ama değişir sürekli yavrum gülüm vs ama tabi biz kızlar en çok yavruma düşüyoruz dimi😂😂
ikitosbikannesi elizz_momm hayatım der evlendiğimizden beri fix 😂 bazen aşkım, bitanem. Adımla sesleniyorsa aramız çık kötüdür 😂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala elizz_momm ismimle, aşko En sevdiğim ise ismimin sonuma “imo” eklemesi. Bana özel olması falan, ilk söylediğindede bitmiştim🤣Yani şöyle, kendi ismimi değil de kızımın ismiyle örnek vereyim ; Cerenimo❤️
1prensesannesi__ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ayyy yalnız degilmisiz yaa eşimde kızıma eylusümo der 😂😂 bana hayatım der yada adımla seslenir aşkım kelimesini hiç sevmez biz kadınlar kızlara da askim dediğimiz için eşim herkese aşkım diyorsun demişti biz hayatımdan devamkee😂😂
askbebegimmbenim elizz_momm kalbim der. Ve biz arkadaş ortamında olsun dışarda olsun hep böyle hitap ederiz ben aşkım kalbim derim o kalbim ömrüm der
maysamoms33 elizz_momm hayatım der adam kavga ederken bile hayatım diyor doğru dürüst kavga edesim gelmiyor 😂😂
Orenda_ elizz_momm Benim ki aşkım,ama en çok da en çok hoşuma giden de Hatunum demesi eriyorum resmen😍😄