Busra020 merryem benimde 4 gün gecikti 2 ay önce doğum yaptım eğer olmazsam biraz daha doktora gideceğim dün hızlı test yaptım negatif ama insanın aklına hemen hamilelik geliyor ya
merryem Busra020 evet bende test yaptım negatif doğumdan sonra 1 seneye kadar normal kabul ediliyor düzensizlik
Busra020 merryem amin canım ya şükür olmuşsun sonunda valla ben bugünde daha olmadım sabah yine erken gebelik testi yaptım negatif
Busra020 merryem yok canım bebeğim küçük olduğundan oruç tutamıyorum sen gelmesi için herhangi birşey yaptın mı yoksa kendiliğinden mi geldi
merryem Busra020 ben maydanoz suyu içtim ama emziren anneler içebilir mi bilmiyorum doğumdan sonra düzensizlik normal aslında da insan kafaya takıyor
Busra020 merryem ay evet ya yarın gidecem valla doktora başka bişeyse çıksın değilse de emzirmekten desin rahatlıcam valla