merryem bugün gittim doktor emzirmekten dedi baktı kese falan gözükmüyor gebelik yok dedi ama yine de kan da bakalım dedi yarın çıkacak az önce kahverengi akıntım oldu sonrasında kanlı akıntı oldu bir kaç güne gelebilir diye düşünüyorum hafif ağrım da oluyor arada doktor 1 1 buçuk seneye kadar normal düzensizlik ve gelmemesi dedi rahatladım gerçekten stres yaptıkça da gelmiyor