Poncikkkk zaten onden buzluğa börek, köfte vb. Atmıştım
1 hafta haric beslenmeme cok dikkat ettim (baklagilleri geçtim.
İki ay olana kadar kuru soğan bile yemedim, şekerli veya çikolatalı tatlılar yemedim bunu gibi liste yaptım kendime) gaz olmaması için
Çocuk rahat olunca dolaylı olarak sizde rahatlıyorsunuz
O uyuyunca direk uyurdum
yemeği o kucağımda ayakta yedim yada tabağı yanıma koyar o emmerken yavaş yavaş yerdim😀
Duşu genellikle eşim gelince yapardım yada puseti banyoya koyar öyle duş alırdım bazen suyun sesinden uyurdu
Eşim haftasonu süpürür silerdi yada bebeği ona verir ben yapardım
Çamaşır bulaşık akşam gelince o hallerderdi yada bebeğe bakar ben hallederdim
Slip almıştım kucağıma bağlar yemek yer, temizlik yaparım diye oğlumu içine koyunca sanki iğne batırıyorlar gibi ciyak ciyak ağlardı
Belki onu yapabilirsiniz bebek içinde durursa