Poncikkkk bebis 12 gunlukken yalnız kaldım, suan 19 gunluk. Sezaryen olduğum için ilk günler zordu,kesinlikle yanınızda biri olmalı sizle ve bebekle ilgilenecek. Normal doğumsa hemen ayaklanirsiniz zaten. Beni yoran sadece uykusuzluk, gece nekadar uyuyabilirsem, gunduz hic yatamıyorum 4 yasinda bir.oglum daha oldugu.icin.