Poncikkkk Doğumdan sonra evde tek başına olmak gerçekten zor ama biraz planlı olunca daha kolay geçiyor. Benim işime yarayan birkaç şey oldu:
Önden hazırlık yapmak baya işimi kolaylaştırdı. Buzluğa yemek attım, temizlik işlerini mümkün olduğunca doğumdan önce hallettim.
Bebeğin düzenine uymak şart, yani uyuyunca sen de dinlen, boşuna kendini yıpratma.
Yardım istemekten çekinme, biri gelip yemek mi yapsın, market alışverişini mi yapsın, ne gerekiyorsa söyle.
Kendine yüklenme, her şey dört dörtlük olmayabilir, ama önemli olan senin ve bebeğinin iyi olması.
Küçük kaçamaklar yap, bir kahve molası, sevdiğin bir dizi, minicik şeyler bile moral veriyor.
Gerçekten ilk haftalar zor ama sonra bir şekilde alışıyor insan. Sen de yaparsın, yeter ki kendini hırpalama