Ebemom gitmemek göstermemek çözüm değil zaten eşimizin ailesi sonuçta evet ama o zaman sizde onlar yaptıkça söyleyeceksiniz bir yerden sonra belki bırakırlar öpmeyi bilmiyorum ki. İnsan çok sinir oluyor sizi çok iyi anlıyorum ama dediğim gibi normal söylediniz 1-2 anlamıyorlarsa o zaman tavrınızı belli ederek söyleyin o şekilde belki anlarlar. Saygısızlık olarak demiyorum tabikide ama mesela benim anlattığım gibi olabilir.