Bu dert bende de var ve ne yazik ki laf geçiremedigim insanlarda kendi ailem inanin bu daha zor, kendi annem ve babam aşırı derecede sigara içen insanlar ve oyle ki artik iyice yaslandilar evde de iciyorlar bebegim 7 aylık olacak inanin iki kere falan gitmisimdir bu sigara ve öpme mevzusu için. Annem sürekli opmeye çalışıyor o kadar uyarmama rağmen , bu arada arkadaşimin bebegi öpmeden dolayı hastanede yattı 12 gün bunu soyluyorum surekli ama yok anlamiyor.
Babam da güya öpmüyor ama sigara icip gelip elleriyle yüzüne dokunuyor sevmeye calisiyor ellerini yikamasini soyluyorum yikiyor o sira ama zaten 3 dk sonra tekrar sigara iciyor her ictiginde de el yıkamiyor ve ben sürekli papağan gibi ellerini yikamalari gerektigini opmemeleri gerektiğini soylemek durumunda kaliyorum ve eşimde titiz biri ben de o ortamda ben ne duruma düşüyorum düşünen yok eşim de gitmek istemiyor haliyle ben de istemiyorum artık. Geçen gün gittik yemin ediyorum canta da kullanmadigimiz kiyafetlere kadar sigara kokusu sinmisti canta da dahil her seyi 2 kere makinada yikayip 2 kere durulama yaptim. Bu arada hamileligimden once ben de sigara kullanıyordum ama titizligime de dikkat ederdim şimdi sigaradan nefret ettirdiler beni. Su anda eşim de kullaniyor ama hem gunde 4-5 tane falan icer hemde sigara icme kiyafeti bile ayrıdır ayri üstünü giyer balkonda içer gelince cikarir elini yüzünü yikar öyle gelir yanimiza ve hic kokusu gelmez. Ya bilmiyorum ben mi abartiyorum ama inanin boğulacak gibi oluyorum çünkü bu kendi aileme laf anlatamamak daha çok zor.