_mom16 Zaten bu yüzden bebeğim şuan hastanede yatıyor , Grip oldu ve kuzeni influenza diye bebeğime de mikrop bulaştı, o kadar opmeyin dedim halası öptü kuzenleri zaten hastaydı bebeğime bulaştı , Maalesef aynı evdeyiz ben tansiyonum fırladı diye Acillik olunca bebeğimi kaynanama vermek zorunda kaldım sonuç bu