_mom16 baştan soyledik biz doğduğundan önce ve andan itibaren herkesin kafasına yerleşti zor oldu ama …artık onlarda diken üstünde oldular . Ben babası çok dikkatli öpüyoruz bebeğiii.. zaten doğumda inanılmaz grip olmuştum günlerce maskeyle durdum.. ben bu kadar özen gösterdim baktım kayınpederim filan çok takmiyor eşime söyledim gereklice konuştu. Bu kez kayınvalidem elinden öpmeye başladı yineee uyardık elini ağzına götürüyor eli de öpülmicek diye … Uyara uyara öğrettik. Kimsenin aklına gelmiyor çocuk elini ağzına götürüyor yüzünden opmekle aynı diye.. birde bize diyor ki sizde çocuğu iyice şey yaptıniz diye.. buyuyunce de ogreticem cocuguma opulmesini istemezse opturmesin .Ayrıca bebek öpmek nedir ki ben kimsenin bebeğine izinsiz dahi dokunmuyorum öpmek aklımdan dahi geçmiyor.. bunu kayınvalide için demiyorum tabiki genelll.. öpmek konusu bende inanılmaz bir yerde çünkü….