_mom16 bende çok karşıyım zaten dışardan gelen akraba eş dost öptürmüyoruz sadece ben eşim bide kayınvalidem öpüyordu çocuk egzama oldu birden doktor öptürmeyin diye söyledi üstüne basa basa kendimiz de öpmedik kaynanam her gördüğünde siz karışmayın oğlumla arama girmeyin vs diyip duruyor en son eşime dedim bidaha göstermem diye sonra öpmeyi kestiler şimdi de öptürmüyorlar diyor kendi annem daha hiç öpmedi bile bide dükkanları var sürekli dışardan insanlarla içli dışlılar insan biraz düşünceli olur ama yok yani