Good_mother Alya-Sena cumartesi de çalışıyor musunuz? Bir de bu süreci hızlandırmanın bir yolu var mı? Oğlumu kreşe bşlayacağım biran önce başlamam lazım.
Alya-Sena Good_mother cumartesi bizim projede calısma var diger projeleri hiç bilmiyorum ama. İnsna kaynaklarını arayabilirsiniz gene en son alım olacak diye biliyordum ben sayfalarındaki linkten başvuru yaptınız değilmi
Kuzeymomss Alya-Sena Merhaba buraya nereden başvuru yapılıyor acaba ? Bende daha önce Turkcell global Akbank müşteri hizmetlerinde çalıştım deneyimim var. Şuan evdeyken deneyebilirim, belki geri dönüş sağlanır
Alya-Sena Kuzeymomss sayfa isimleri champs_tr pembe logolu sayfa link var sayfalarında başvuru yapabilirsiniz
Good_mother Alya-Sena evet başvuru yaptım. Aradım. Biraz da cesaret edemiyordum. Herkes çağrı merkezi zor deyince. Şuan bana en uygun iş bu görünüyor. Sizin yazdıklarından sonra daha olumlu düşünmeye başladım. Bir de vardiyanız sabit ni
Alya-Sena Good_mother bu aralar o kadar yogun calısıyoruz ki buraya bakamadım kusura bakmayın. Normalde yogunluk olmadığı sürece kendi istediğin vardiyanda calısıyorsun. Banada cok zor geliyordu başta ama alışıyorsun ya cocuklu insanlar için evden calısmak güzel oluyor
Good_mother Alya-Sena kusur ne demek. Görüyorum herkese yetişmeye çalışıyorsunuz çok teşekkür ederim. Oğlum kreşe başlayacak. 9-15 olsa harika olur. Oğlum da kreşte olur o arada
Alya-Sena Good_mother evet illaki duyarım buraya da yazarım zaten bekleyen cok vardı. Nisandan sonra yaz için sezon acılır diye düşünüyorum
beyzairmak Alya-Sena merhaba bana bugün hepsijet chat bölümü için geri dönüş yapıldı bana süreç hakkında bilgi vermeniz mümkün mü acaba mülakatta ne soruyorlar ise başlayınca süreç nasıl ilerliyor
Alya-Sena beyzairmak aa. Güzel bir proje sevindim geri dönmelerine mülakatta genel tanıtım bunu yapabilecekmisnz v s diye soruyorlar alım dan sonra egitim veriliyor zaten endişeniz olmasın
Good_mother beyzairmak tebrik ederim hayırlı olsun. Ne zaman başvurmuştunuz? Ben de başvurmuştum bekliyorum.
beyzairmak Alya-Sena teşekkür ederim peki maas hakkında bilginiz var mı dakika başına 3.08 dediler bazen birkaç chat aynı anda düşüyor dediler tam nasil oluyor sizin bilginiz var mı burda hep yorumlarınızı gördüm o yüzden size sormak istedim rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın 🙏
Alya-Sena beyzairmak evet chat in genelde maas ı iyidir bır anda 3 chat de geliyor yogunluk durumuna göre
adnuer Alya-Sena canım merhaba ben chat projesine giricem de normalde e bebek projesindeydim chat bölümü için biraz bilgi verir misin nasıl yoğun mu bildiklerini anlatırsan memnun olurum
Alya-Sena adnuer merhaba güzel bir bölüm ara ara yogunluk oluyor ozamanlr 3lü chat geliyor normalde tekli 2 li geliyor benim de cok bilgim yok acıkcası inbound bölümündeyim ben. E bebek projesi iptal mi oldu bir kaç kişi daha chat e baslıyacagım dedi de.
Good_mother Alya-Sena ben de chat istiyorum siz söyledikten sonra başvuru da yaptım ama henüz bilgi yok. Maaşı daha mı iyi?
adnuer Good_mother e bebek devam ediyor ama küçülmeye gittiği için çıkarıldık chatte devam edeceğim inşallah