Good_mother beyzairmak tebrik ederim hayırlı olsun. Ne zaman başvurmuştunuz? Ben de başvurmuştum bekliyorum.
adnuer Good_mother e bebek devam ediyor ama küçülmeye gittiği için çıkarıldık chatte devam edeceğim inşallah
ftm06 adnuer ebebek ne oluyor yani orada nasıl çalışıyorsunuz mağaza mi müşteri hizmetleri mi evden mi yani
Kuzeymomss ftm06 evet ben bırakmıştım. Siz Turkcell global için mi soruyorsunuz ? Benim yaşadığım şehirde şirketi vardı oradan başvuru yapmıştım
Alya-Sena Zmc27 suan güncel proje yok bende bekliyorum bir dahaki hafta açılacak dendi ama haftaya arayın Kendinizi hatırlatın epey zaman olmus. Söylediğim gibi suan bir grup egitim görüyor 2 3 hafta önce alım oldu diye biliyorum hatta