Good_mother merhaba temmuz ayında işe başladım 8 ayım bitti Bile maaslar ilk saatlik ücretti şubattan itibaren cagrı basına döndü ne kadar cagrı alırsanız o kadar kazanıyorsunuz ben ortalama günde 85 den fazla cagrı alıyorum 4.34 den hesaplanıyor o şekilde bi hesap yapabilirsiniz. Maaşlar da sorun yasamadım hiç güvenilir bir yer zaten öyle olmasa aylarca calısmazdım. Part ful vardiyaları var projelere göre değişkenlik gösteriyor ben hepsijetteyim bizde part 9 /14 30. 15/20. Ful 9/18. 11/20. Şeklinde. Birde altta bir arkadaş yazmıs hakaret de etse kapatamassın diye böyle birşey bizde yok biz hakaret dinlemek için calısmıyoruz 3 kere anons Veriyoruz eger tavrını değiştirmez ise müşteri kapatıyoruz direk.
Sahıs şirketi istiyorlar evet ama acmayıp devam edende var ben açmıstım Eylül ayında sirket orda deyince büyük birşey gibi anlasılıyor bazen de evde e ticaret yapıyormus gibi düşünün champs de şimdi genel olarak sigorta yok onlar kurumsal firmalara destek eleman calıstırdıkları için fatura kesmek zorundalar kdv de ödüyorlar bazen ceza yiyorlar onun için sahıs şirketi istiyorlar ki o kdv yi senin maasına ekliyorlar sen kendi vergini ödüyorlar örnek veriyorum ben partım 23 bin cagrılarımın toplamı 4 binde şirketim oldugu için kdv veriyorlar vergini ödüyorsun kendin he o vergiyi gider göstererekde düşürebilirsin ev faturaları market fişleri dısarı da yediğin içtiğin evine aldığın Eşya v.s v.s o kdv parası o zaman sende kalıyor maasına ek ben gider gösterdiğim için genelde bende kalıyor o para da