hafizevr biz 3 aylıkken götürdük 600 tldi süt banyosu +100 tlydi. Benim için temizliği falan çok önemliydi. Gittiğimiz yerde su her bebeğe ayrı özel olarak hazırlanıyordu. Hazırlanmadan önce küvet temizliğine falan şahit oldum. Bu yüzden googleden yorumları falan çok okumuştum.
Bebek memnuniyetine gelecek olursak; kızım normalde yıkanmayı asla sevmez. 6,5 aylık ama hala çığlık kıyamet yıkıyoruz. Ama orda yüzmeyi olsun süt banyosunu olsun çok sevmişti 20 dk fln yüzülüyordu sanırım haliyle yoruldu eve gelince çok güzel uyumuştu ama uyuma olayı tabi o günlük bişey. Spa sonrası masaj yaptılar spa öncesi bir kostüm ile çekim yapıldı. Biz genel olarak çok memnun kaldık. Gaza falanda çok iyi gelmişti